Servis a reklamace
Moderní servisní středisko
Provádíme opravy značky CleanMate, iClebo, Raycop, Helpmation, SteamOne, Mammotion.
Vybudovali jsme vlastní moderní servisní středisko na jihu Prahy, abychom zajistili kvalitní opravy všech námi distribuovaných značek.
Postup reklamace
Výrobek můžete poslat přímo do servisu poštou nebo reklamovat přímo na naší prodejně.
Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku včetně nákupního dokladu.
Výrobek zasílejte vyčištěný. Reklamaci pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu
BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany
Postup servisu (pozáruční)
Výrobek na pozáruční placenou opravu můžete poslat přímo do servisu poštou nebo přivézt na naší prodejnu.
Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.
Výrobek zasílejte vyčištěný a pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu
BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany
Po doručení výrobku do servisu a diagnostice závady, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a s těmito informacemi vás informuje. Po vašem odsouhlasení zrealizuje opravu. Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje a robota nechcete opravit, hradí se poplatek na pokrytí diagnostiky servisního střediska
Adresa servisu
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany (Jesenice)
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Kontakt
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
Po – Pá od 8:00 do 16:30